Subject: FW: Jõelähtme vald Ülgase küla Kalda kinnistu ristumiskoha projekt
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 10:22:08 +0200

Palun reg

From: Roland Mäe <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 28, 2024 10:18 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: Jõelähtme vald Ülgase küla Kalda kinnistu ristumiskoha
projekt

Tere

Tegime parandused.

Saadan uue lahenduse kooskõlastamiseks.

Tervitustega

Roland Mäe

5172182

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 27, 2024 1:24 PM
To: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Jõelähtme vald Ülgase küla Kalda kinnistu ristumiskoha
projekt

Tere,

Meil on päikeseelektrijaamu olnud palju, siiani ükski töö ei ole
arvestanud haagistega.

Sõidavad ära riigitee katte serva, lisaks leping läheb keeruliseks ja
peaks nagu kahel korral töö vastu võtma.

Mis ettepanek oleks minimaalseteks gabariitideks?  Riigitee ja mahasõit on
ühe laiused, selle tahaks ära hoida. Või saab täpsustada veokit, millega
veetakse.

Tervitades

Krista Einama

From: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 27, 2024 11:12 AM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Jõelähtme vald Ülgase küla Kalda kinnistu ristumiskoha
projekt

Tere

Kontrollisime šablooniga ja meil ei keera tüüp 1 puhul 16,5 m haagis
välja, kes ilmselt hakkab neid paneele kohale tooma.

Kas teeme siis nii, et ehitamine toimub killustikaluse peal ja hiljem
asfalteeritakse kitsam tüüp I mahasõit?

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 11, 2024 3:47 PM
To: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Jõelähtme vald Ülgase küla Kalda kinnistu ristumiskoha projekt

Tere,

Minu hinnangul ei ole ristmik tüüp I lahendus. Seletuskirjst ei selgu,
millisele liikluskoosseisule on projekteeritud ristmik.

Esialgsel hinnangul ristmiku gabariidid üledimensioneeritud. Üldjuhul nii
laia teed päikeseelektrijaamale vaja ei oleks, peale väljaehitamist teel
sõidetakse harva. Kui pöördekoridor on peale kantud, kas vaataks
gabariidid üle? Ootan tagasisidet?

Lugupidamisega

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.